.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی چهارشنبه

* هوشنگ اميراحمدي، دلال سياسي آمريكا مي‌گويد: خوشحالم كه رايزني من درباره آزادي "سارا شورد" به نتيجه رسيد. به گزارش آتي نيوز، وي افزود: "اينكه سارا شورد آزاد شده، رويدادي مسرت بخش است. اميدواريم 2 آمريكايي ديگر نيز تا چند هفته ديگر آزاد شوند." وي ادامه داد: "فكر مي‌كنم اين اتفاق رخ خواهد داد. مفتخرم كه بگويم من مدتي را براي رايزني در اين خصوص صرف كرده ام. من چهار مرتبه در اين مدت به ايران سفر كرده ام. من حدود سه هفته پيش از ايران بازگشتم". اميراحمدي در ادامه افزود: "بايد توجه داشت كه سارا شورد در قالب طرح تبادل زندانيان با ايران آزاد شد، چندي پيش شهرام اميري دانشمند فيزيك ايران كه در آمريكا بود آزاد شد و به ايران بازگشت، آزادي سارا شورد در اقدامي متقابل در برابر آزادي شهرام اميري بوده است".
* تري جونز، كشيش آمريكايي كه آتش كشيدن قرآنها را خواستار شده بود، خواستار برگزاري راهپيمايي عليه اسلام شد. به گزارش ايسنا، به نقل از روزنامه‌ي دارالخليج چاپ امارات متحده‌ي عربي، كشيش تري جونز كه توسط اين روزنامه "احمق فلوريدا" توصيف شد از طريق برخي رسانه‌هاي راستگرا و پستهاي الكترونيكي اقدام به جمع آوري اعانه براي سفر به واشنگتن و ملاقات با اعضاي كنگره كرد تا به اصطلاح خود آنها را از افزايش "خطر اسلام" آگاه سازد. وي كه ظاهراً گستاخ‌تر از پيش به نظر مي‌رسد اعلام كرد: ما براي ادامه جنگي كه عليه اسلام به عنوان "دين خطر و خشونت" آغاز كرده‌ايم نيازمند كمك مالي هستيم تا با نمايندگان و اعضاي سناي آمريكا ديدار و آنها را از غفلت بيدار كنيم. جونز در ادامه درخواست خود براي برپايي يك راهپيمايي ضداسلامي در سراسر آمريكا به منظور آنچه بيدار كردن كليساها و دولتهاي محلي ناميد، را تكرار كرد و از پيروان احتمالي خود خواست تا ماهيانه با جمع آوري اعانه كتابهاي وي كه به نام "اسلام از شيطان است" منتشر مي‌شود خريداري و توزيع كنند و به اين ترتيب مانع از گسترش اسلام در آمريكا شوند.
* از كرج خبر مي‌رسد اخيراً در برخي مناطق مختلف اين شهر به ويژه مهرشهر، رجايي شهر و خيابان طالقاني در اقدامي هدفمند برخي از زنان ضمن داشتن پوشش نامناسب، به بهانه‌هاي واهي اقدام به برداشتن روسري مي‌كنند. پديده بي‌حجابي به شكل سازماندهي شده و به منظور تخريب جامعه اسلامي از خارج از كشور سرچشمه مي‌گيرد و شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان و برخي از سايت‌ها و در فضاي مجازي در تشديد اين روند نقش چشمگيري ايفا مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.